Suggesties van de dag

De normale werking van het restaurant is door de Corona-crisis opnieuw opgeschort tot de overheid de opening van het restaurant opnieuw toelaat.

Ons restaurant waar de clubleden en hun genodigden tijdens de middaguren een maaltijd kunnen nemen. Voor leden, academische genootschappen en wetenschappelijke organisaties die vanaf 7 à 8 personen willen lunchen, heeft de Universitaire Club ook nog aparte eetruimtes ter beschikking. De capaciteit van deze aparte eetruimtes varieert van 2 tot 102 beschikbare zitplaatsen. De goede orde van zaken vereist evenwel dat de beschikking over deze aparte eetzalen tijdig, d.w.z. op voorhand, wordt aangevraagd. U kunt er dezelfde gerechten en service als in het restaurant krijgen, mits een kleine bijdrage voor het gebruik van de zaal.

Er kan geluncht worden tussen 12 uur en 14.00 uur van maandag tot en met vrijdag. Er is keuze uit een dagmenu, een maandsuggestie en gerechten à la carte.

Menu of the week

Duo of smoked tuna and smoked halibut with a celeriac mousse and a beet root dressing

or

Carpaccio of red and yellow beet root with its celeriac mousse and a crumble of walnuts