Academische activiteiten van de Universitaire Stichting

Concrete informatie over onderstaande activiteiten (programma, prijzen, inschrijvingsmodaliteiten), indien reeds beschikbaar, wordt verkregen door te klikken op de datum van de activiteit of op de aangegeven link.

Kalender van de activiteiten:

Donderdag 30 mei 2024 om 16 u. :  Colloquium, georganiseerd door de Foundation for the Urban Environment (FFUE), in samenwerking met de Universitaire Stichting, over " Oser la transition - 22 histoires belges pour inspirer l’avenir ".

Donderdag 27 juni 2024 om 19 u. : Debat georganiseerd door de Société Royale d’Économie Politique de Belgique (SREPB), in samenwerking met de Universitaire Stichting, over " Propositions socio-économiques pour un accord de gouvernement ".

Voor informatie over vroegere activiteiten zie de rubriek Club, voorbije activiteiten. De presentaties kunnen, indien beschikbaar, daar gedownload worden.