Suggesties van de dag

Ons restaurant is opnieuw open sedert 9 juni, van maandag tot vrijdag op de middag. We verheugen ons u te mogen verwelkomen en onze diensten aan te bieden. We respecteren de veiligheidsregels om u in de beste omstandigheden te ontvangen.

Ons restaurant is nog open tot en met 20 juli... daarna gaan we er even uit. Opnieuw open op maandag 16 augustus.

Hierbij vindt u ons menu voor de week, alsook het suggestiemenu. Onze klassiekers (Steak tartaar, zeetong, garnaal- en kaaskroketten, enz.) zijn eveneens beschikbaar. We werken met verse producten. Gelieve idealiter minimum 24 u op voorhand te reserveren via restaurant@universityfoundation.be of via deze link.

Ons restaurant waar de clubleden en hun genodigden tijdens de middaguren een maaltijd kunnen nemen. Voor leden, academische genootschappen en wetenschappelijke organisaties die vanaf 7 à 8 personen willen lunchen, heeft de Universitaire Club ook nog aparte eetruimtes ter beschikking. De capaciteit van deze aparte eetruimtes varieert van 2 tot 102 beschikbare zitplaatsen. De goede orde van zaken vereist evenwel dat de beschikking over deze aparte eetzalen tijdig, d.w.z. op voorhand, wordt aangevraagd. U kunt er dezelfde gerechten en service als in het restaurant krijgen, mits een kleine bijdrage voor het gebruik van de zaal.

Er kan geluncht worden tussen 12 uur en 14.00 uur van maandag tot en met vrijdag. Er is keuze uit een dagmenu, een maandsuggestie en gerechten à la carte.

Menu of the week

Smoked salm with a beet root dressing

Salad of belgian endives, lamb's lettuce and sweet potato

---