Academische Clubactiviteiten van de Universitaire Stichting

Concrete informatie over onderstaande activiteiten (programma, prijzen, inschrijvingsmodaliteiten), indien reeds beschikbaar, wordt verkregen door te klikken op de datum van de activiteit of op de aangegeven link.

Kalender van de activiteiten:

Donderdag 11 maart 2021 13u.: Webinar (N/F) "Besturen in tijden van pandemie – een historische kijk (de Pest in Doornik)" met de professoren Marc BOONE (UGent) en Claire BILLEN (ULB).

Dinsdag 20 april 2021 13u.: Webinar (N/F) "Besturen in tijden van pandemie: de Spaanse Griep (1918-20)" met de professoren Isabelle DEVOS (UGent) en Sophie VANWAMBEKE (UCLouvain).

Dinsdag 8 juni 2021 12.15u -13.45u: Webinar "Primauté au fédéral? Voorrang voor het federale niveau?van Re-Bel.

Dinsdag 22 juni 2021: daguitstap naar het Domaine de Mariemont.

Woensdag 9 juni 2021 12.30u tot 13.30u : Webinar « Perspective belge sur le plan de relance » met Thomas Dermine, Staatssecretaris voor relance en strategische investeringen, belast met wetenschapsbeleid, Mathias Dewatripont (ULB) « Get Up Wallonia » en Reinhilde Veugelers (KULeuven) « How to do green industrial policy? ».  Georganiseerd door la Société Royale d'Economie Politique de Belgique in samenwerking met de Universitaire Stichting. Inschrijven en Meer informatie.

Voor informatie over voorbije activiteiten zie de rubriek Club, voorbije activiteiten. De presentaties kunnen, indien beschikbaar, daar gedownload worden.