Suggesties van de dag

Ons restaurant waar de clubleden en hun genodigden tijdens de middaguren een maaltijd kunnen nemen. Voor leden, academische genootschappen en wetenschappelijke organisaties die vanaf 7 à 8 personen willen lunchen, heeft de Universitaire Club ook nog aparte eetruimtes ter beschikking. De capaciteit van deze aparte eetruimtes varieert van 2 tot 102 beschikbare zitplaatsen. De goede orde van zaken vereist evenwel dat de beschikking over deze aparte eetzalen tijdig, d.w.z. op voorhand, wordt aangevraagd. U kunt er dezelfde gerechten en service als in het restaurant krijgen, mits een kleine bijdrage voor het gebruik van de zaal.

Er kan geluncht worden tussen 12 uur en 14.00 uur van maandag tot en met vrijdag. Er is keuze uit een dagmenu, een maandsuggestie en gerechten à la carte.

Nieuw ! Dagschotel + 1 drank + koffie  : € 16,00

Menu of the week

Tartare of tuna, asian style

Italian salad

Ebly salad with tomato and guacamole

Wing of skate fried in butter with tomatoes, capers and pine pitts

Steak of lamb with a rosemary sauce, seasonal vegetables and panfried potatoes

Vegetarian loumpia with vegetables and green curry

Fantasy of  rhubarb with strawberries

Fresh fruit salad

-fin-

Suggestion of the Chef

The suggestion menu of the chef will be available again as of September 2019.

The restaurant will be closed during the summer holidays from

July 20th  until August 18th 2019 included.

We wish you a very relaxing vacation and hope to see you again in great numbers from Monday August 19th 2019 onwards !

-fin-