Nieuwjaarswensen

De Universitaire Stichting wenst haar Clubleden van harte een vrede- en vreugdevol jaar.

Met wat bemoedigend nieuws kunnen we een glimp opvangen van het einde van de tunnel en hopen op een veel gelukkiger jaar 2021.

Wij danken u van harte voor uw vertrouwen en loyaliteit. Dit betekent een krachtige motivatie om u het beste te blijven bieden en onze missie te vervullen om de academische en onderzoekswereld te ondersteunen, met name door uw aanwezigheid, uw deelname aan onze activiteiten en de organisatie van uw activiteiten in ons Huis.

We hebben veel ideeën voor toekomstige activiteiten. We denken in het bijzonder, zodra het mogelijk is, aan een origineel bezoek van ons honderdjarig Huis met enkele ongewone ontdekkingen; reizen naar Toscane (het Herreweghe Festival), Auvergne, Griekenland, ...; concerten met onze culturele partners, maar ook meer intieme concerten in de Universitaire Stichting; tentoonstelling van werken van onze leden of door onze leden; bezoeken aan privécollecties; lezingen; ...; samenwerking met de Cinematheek, ... Alle details zullen zo snel mogelijk worden vrijgegeven.