Academische Clubactiviteiten van de Universitaire Stichting

Concrete informatie over onderstaande activiteiten (programma, prijzen, inschrijvingsmodaliteiten), indien reeds beschikbaar, wordt verkregen door te klikken op de datum van de activiteit of op de aangegeven link.

Kalender van de activiteiten:

Woensdag 11 september, dinsdag 8 oktober, dinsdag 22 oktober en donderdag 7 november 2019: Lezingencyclus "Japan onbekend, ... ook onbemind?". Meer informatie.

Vrijdag 6 december 2019: Lunch-causerie over "Het Lam Gods", met Prof. Danny Praet en Prof. Maximiliaan Martens.

Donderdag 5 december 2019: Het onderwerp van het Ethisch Forum 2019  is een discussie van een zeer belangrijk ethisch aspect van het wetenschappelijk onderzoek, met de provocatieve titel "Academics as soldiers? Is defence-related research a scandal or a duty?" . Verdere informatie op de website van het Ethisch Forum.

Voor informatie over voorbije activiteiten zie de rubriek Club, voorbije activiteiten. De presentaties kunnen, indien beschikbaar, daar gedownload worden.