Culturele Clubactiviteiten van de Universitaire Stichting

Voor concrete informatie over onderstaande activiteiten (programma, prijzen, inschrijvingsmodaliteiten), klik op de datum van de activiteit of op de aangegeven link.

Kalender van de activiteiten:.

Abonnementen voor de Koningin Elisabeth-wedstrijd 2021 voor Piano. Meer informatie.

Open Monumentendagen op 19 en 20 september 2020. Meer informatie.

Culturele uitstappen en reizen georganiseerd voor de leden van de Universitaire Stichting:

• 10 tot 24 november 2019: Culturele reis naar Japan. Meer informatie.
  • 5 april tot 7 april 2020: Driedaagse uitstap naar Amsterdam. Meer informatie. Uitgesteld tot een latere datum door de corona-crisis.
  • 25 juli tot 2 augustus 2020: Culturele reis naar Festival delle Crete Senesi. Meer informatie. Wijziging: van 26 juli tot 2 augustus volgens een aangepaste formule.

Voor volgende zomer hebben we reeds een optie genomen op de traditionele culturele clubreis naar het Festival Crete Senesi met Philippe Herreweghe en het Collegium Vocale, van zaterdag 24 juli – zondag 1 augustus 2021, volgens de formule 2020 - dus Corona proof - met, naast muziek en gezelligheid, privé-wijnproeverijen, ontdekkingen van privécollecties, privé-bezoeken aan lokale ambachtslui en kunstenaars. Nadere informatie volgt.

Voor informatie over voorbije activiteiten zie de rubriek Club, voorbije activiteiten.